OGŁOSZENIE OFERTOWE NR. 32/2013

1. Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino, NIP 858-15-71-492, REGON 811813959

2. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska wraz z pełnym wyżywieniem, w miejscowości Kołobrzeg, realizowana w ramach projektu pn. "Minimalizacja wykluczenia społecznego w powiecie gryfińskim", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    1. Pobyt wraz z wyżywieniem (3 x dziennie w miejscu zakwaterowania) w miejscowości Kołobrzeg w terminie od 29.11.2013 r. do dnia 01.12.2013 r. dla około 34 osób,
    2. Poprowadzenie imprezy andrzejkowo-mikołajkowej,
    3. obiekt oraz 3 pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, tj. osób na wózkach inwalidzkich (3 osoby na wózkach inwalidzkich),
    4. dodatkowe atrakcja dla rodzin z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

3. Termin wykonania zamówienia:
Pobyt w dniach od 29.12.2013 r. do 01.12.2013 r. Płatność nastąpi przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury lub rachunku.

4. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową (dotyczy wersji papierowej lub skanowanej),
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
  • zawierać oświadczenie o przystosowaniu 3 pokoi dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
  • podpisana czytelnie przez wykonawcę (dotyczy wersji papierowej lub skanowanej).

5. Miejsce oraz termin składania ofert:

  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem - do wyboru: poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faksem na nr telefonu: 91 416 20 13, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino.
  2. Oferty należy składać w terminie do dnia 18.11.2013 r. do godziny 15.30
  3. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 19.11.2013 r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w godzinach od 8.00 do 15.30 na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.pcpr-gryfino.pl
  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
  5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  7. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.pcpr-gryfino.pl

6. Ocena ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

  1. Cena ofertowa - 80 %
  2. Ilość proponowanych atrakcji - 20 %

7. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.pcpr-gryfino.pl

8. Dodatkowe informacje:
Dodatkowych informacji udziela Pani Dorota Łoś pod numerem telefonu 91 416 20 13 lub 91 40 45 504.

karta praw rodziny

informator przemoc w rodzinie

empatia

przycisk sieci zycia

Informacje - Minimalizacja wykluczenia społecznego w powiecie gryfińskim

Informacje - Archiwum