Tryb normalny

  • Tryb normalny

Tryb nocny

  • Tryb nocny

Kontrast

  • Kontrast czarno-biały
  • Kontrast czarno-żółty
  • Kontrast żółto-czarny

Rozmiar czcionki

  • Czcionka domyślna
  • Czcionka średnia
  • Czcionka duża
Treść główna
Do zadań sekcji organizacyjnej należy w szczególności:
 
1. W zakresie spraw organizacyjnych:
  • prowadzenie spraw w zakresie funkcjonowania Centrum;
  • opracowywanie zarządzeń Dyrektora Centrum wynikających z zakresu działania Centrum;
  • prowadzenie rejestrów aktów prawnych rady i zarządu wpływających do Centrum;
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
  • czuwanie nad terminowym rozpatrywaniem skarg i wniosków;
  • prowadzenie rejestru wydanych pieczątek w Centrum;
  • prowadzenie rejestr umów wychodzących z sekcji;
  • prowadzenie książki kontroli;
  • nadzór nad prawidłowością ustalania regulaminów wewnętrznych Centrum;
  • obsługa sekretariatu Centrum;
  • przyjmowanie i nadawanie korespondencji;
  • zamówienia publiczne;
  • realizacja świadczeń;
  • przygotowywanie wyjazdów służbowych pracowników Centrum;
  • sporządzanie projektów umów cywilno-prawnych dotyczących działalności Centrum;
  • nadzór nad prawidłowością zamówień publicznych,
  • zakup pieczęci urzędowych i pieczątek pracowniczych;
  • prowadzenie i aktualizowanie BIP Centrum;
  • prowadzenie i aktualizowanie strony Centrum;
  • obsługa tablic informacyjnych w Centrum;
  • prowadzenie składnicy akt – archiwum;
  • umawianie interesantów z Dyrektorem Centrum,
  • kierowanie dekretowanej przez Dyrektora korespondencji do właściwych pracowników,
  • organizacja narad i spotkań organizowanych przez Centrum

2. W zakresie spraw kadrowych:

  • prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Centrum;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Centrum;
  • nadzór i kontrola nad wykorzystaniem urlopów pracowniczych pracowników Centrum;
  • prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem pracowników Centrum;
  • prowadzenie spraw związanych z organizacją staży i praktyk w Centrum;
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu;
  • nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
  • prowadzenie spraw dotyczących badań okresowych oraz szkoleń BHP pracowników Centrum;
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym wniosków pracowników Centrum o dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;
  • wydawanie upoważnień;
  • organizacja naborów na wolne stanowiska;
  • organizacja służby przygotowawczej;
  • nadzór nad terminami wykonywania ocen okresowych pracowników.
3. W zakresie spraw ogólnogospodarczych i administracyjnych:
  • prowadzenie gospodarki pomieszczeniami biurowymi i gospodarczymi Centrum;
  • zamawianie prasy oraz innych wydawnictw;
  • zapewnienie należytej czystości w pomieszczeniach biurowych oraz gospodarczych Centrum;
  • zakup i wydawanie materiałów biurowych oraz środków czystości;
  • zapewnienie funkcjonowania łączności telefonicznej oraz transmisji danych