Protokół postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia nieprzekraczającej 14 000 euro prowadzonej w trybie zapytania ofertowego
1. Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie, ul.Łużycka 91, 74-100 Gryfino.
2. Przedmiot zamówienia: zakup 3 niszczarek i 1 skanera, zgodnie z opisem zawartym w ogłoszeniu.
3. Ogłoszenie ofertowe i oferty: Ogłoszenie ofertowe zostało opublikowane na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie. Termin składania ofert upłynął dnia 4 grudnia 2013 r. o godz. 1530. Ponadto ogłoszenie wysłano do 3 potencjalnych oferentów.Na ogłoszenie ofertowe odpowiedziało 9 oferentów, tj:
- "MBM2", Systemy Informatyczne, ul. Flisacza 4c, 74-100 Gryfino,
- "Biuro Plus Kitta i Spółka", ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin,
- "Net Systems", ul. Smolańska 3, 70-026 Szczecin,
- "Partner XXI - Respol" Sp. z o.o., ul. L. Heyki 27c, 70-631 Szczecin,
- "ABC Digital", ul. Wilków Morskich 2, 71-063 Szczecin,
- "Daxer", ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań,
- "ArTeCOM", ul. Strzelecka 30-31, 70-381 Szczecin,
- PH "Alfa", ul. Zielona 4, 77-200 Miastko,
- "Office-Land", ul. Jagiellońska 70, 70-382 Szczecin
4. Ocena nadesłanych ofert:
Ocena nadesłanych ofert została dokonana w formie analizy cenowej w formie tabelarycznej i wykresowej.
1) Wykres:
2) Analiza cenowa - ceny brutto:
3) Tabela punktacji:
5. Wybór oferty i uzasadnienie:
Największą liczbę punktów, tj. 100, a tym samym najkorzystniejszą okazała się, oferta złożona przez firmę PH "Alfa", ul.. Zielona 4, 77-200 Miastko.
W związku z powyższym ofertę ww. firmy zatwierdzono do realizacji.