Tryb normalny

  • Tryb normalny

Tryb nocny

  • Tryb nocny

Kontrast

  • Kontrast czarno-biały
  • Kontrast czarno-żółty
  • Kontrast żółto-czarny

Rozmiar czcionki

  • Czcionka domyślna
  • Czcionka średnia
  • Czcionka duża
Treść główna

Informuję, że z uwagi na zaostrzenie epidemii koronawirusa w Polsce, obsługa klientów PCPR odbywa sie tylko po uprzednim, telefonicznym umówieniu terminu wizyty.

Zaleca się ograniczyć załatwianie spraw poprzez kontakt bezpośredni do przypadków wyjątkowych i niezbędnych. Zaleca się korzystanie z dostępnych metod kontaktu z wykorzystaniem urządzeń elektronicznych (np. poczta elektroniczna), telefonu lub operatora pocztowego.

Wnioski o dofinansowanie ze środków PFRON można składać przez System Obsługi Wsparcia - SOW

Dokumenty proszę zostawiać w urnie umieszczonej przy wejściu do PCPR.

W celu załatwienia sprawy/umówieniu terminu wizyty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie można dzwonić na dostępne numery telefonów oraz adresy e-mail.

Poradnictwo: prawne, psychologiczne oraz mediator udzielane będzie wyłącznie telefonicznie - do odwołania.

Główne numery telefonów:
1. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie przy ul. Łużycka 91 - 91 4045504, 91 4162013, 91 4162017, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

2. Osrodek Informacji dla Osób Niepełnosprawnych przy ul. Dworcowej 1 w Chojnie - 91 4142789, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Psycholog - 662 548 648

4. Prawnik - 696 186 824

5. Mediator - 693 261 062